Recenze:,,Když Iveta zpívá tour 2010,,

8. listopadu 2010 v 21:27 | Pavla Ngoová,Blesk.cz |  Vystoupení
Iveta Bartošová vyrazila na své turné pod názvem ,,Když Iveta zpívá,,.Její první zastávkou byl KD Akord v Ostravě-Zábřehu.Ivetu přišlo podpořit okolo 200 fanoušků a Iveta jim pžedvedla skvělou show.Zazpívala 29 písniček živě,měla dva doprovázejicí tanečníky,střihla si duet s producentem a zpěvákem Jarkem Šimkem ,,S Tebou Se Neloučím,, a předvedla noční divadlo.Ivetin koncert trval okolo 2,5 hodiny které odzpívala a odtancovala.Fanoušci zpívaly s ní.Iveta je svěží,ve formě a plná života.Gratuluji

...

Včerejší koncert byl absolutně úžasnej!!! Snad i nad moje očekávání. Ivetka zvládla všechno skvěle to sem jsem teda čuměla 2,5 hodiny v kuse jen s asi 10 min. přestávkou to bych nezvládla ani já a to sem o polovinu mladší :D. To co se píše v bulváru jsou jen lži Iveta není tlustá, ani labilní, ani nevypadá jak alkoholička....na svůj věk je krásná a nohy má vážne hubené možná až moc :D:D takže.... první song byl Děkuju Vám, Andělové nejdřív se tam objevila taková svítící brána a pak Iveta měla takové nějaké šaty a rukavice …… no trošku blbé bylo to, že když se tam objevila absolutně sem si nebyla jistá jestli je to fakt ona, protože jí nejde vidět do obličeje pořád sme s kámoškou říkaly je to ona…né není to ona a kdo by to asi byl to je ona :D pak byla blíž k nám, tak už to bylo trosku poznat :D ale je to fakt matoucí…..pak jí narostly ty křídla…nebo tam letělo pírko to bylo fakt krásný a pak se tam objevily i takové 2 postavy….Iveta létala no krása musíte to zažít :) …. Na konci songu odletěly její rukavice i ty bílé šaty……a pak si neumim vzpomenout co zpívala :/ ale tak to je jedno…. Takže pak někdy zpívala tu novinku "Laila la" říkala sem si, že to vůbec neznám…a pak sem si uvědomila, že je to ta úplně nová … je to úžasnej song. U písničky Bílý kámen šlo poznat asi nejvíc že je to živě, ale taky se to povedlo. Pro milovníky songů Láska má je zákon i O láce …. Těšila jsem sen a tu původni verzi, ale tady se mi zdálo, že to byly obě dohromady takže super!!! Dál zpívala nádherné songy Víš lásko, Útoč láskou, Dva roky prázdnin, Dej mi ruku, Tři oříšky, Skandál, Až až až, Nekonečná, Léto, Ve jménu lásky, Hej pane Diskžokej, Heja Heja a samozřejmě Knoflíky lásky to bylo tak super……no a další ja už si ani pořádně nepamatuju bylo to na mě moc skvělých věcí najednou…..no po několika písničkách vystřídal Ivetku Jarek Šimek a zazpíval 2 moc pěkné songy bohužel nevím jak se jmenují a poté přišla Ivet měla na sobě růžovou (asi)halenku s černým páskem :D takové šedé kalhoty a super kozačky….zpívali duet S tebou se neloučím a potom už jela Ivet v kuse bez přestávky….moc se mi líbilo jak udržovala kontakt s publikem, dělala vtípky a tak…nejlepší byl ten s tím dýcháním HAHAHA škoda že to nemám natočený nebo možná jo, ale nepůjde to vidět :D a i moje kmoška říkala, že se jí líbí že je taková úplně normální ne žádná namyšlená star. Po songu Dej mi ruku dokonce podala ruku dvěma fanynkám. Pak bylo o5 divadlo…."Soutězka" to už ste viděly tak asi nemusím popisovat :) … Prostě celej koncert se Ivetce moc povedl bylo to krásné, úžasné, skvělé, super, úchvatné a u všeho nej….nejkrásnější a všechny tyhle slova :D možná přeháním, ale já to tak cítila. V životě jsem moc koncertů nezažila, ale tohle byl druhý nejlepší a předčil i světoznámou skupinu My Chemical Romance ptz ti sice byly super, ale bylo to takové….přišly, zazpívaly a odešly….skoro žádnej kontakt s publikem ani rozloučení nic……Včera to bylo tak super tak super, že mě ještě teď bolí ruce z toho tleskání fakt nekecám jako kdybych půl dne kopala na zahradě chacha :D:D I kmoška mi občas říkala, že už fakt nemůže tleskat :D 2x jsme Ivetce tleskaly ve stoje děti jí tam přinesly kytky teda poprvé jim to trochu nevyšlo ptz Ivet ještě neskončila a oni už tam šli, tak jim musel její tanečník říct aby počkaly, ale pak už to vyšlo Ivet měla plnou náruč tak to dala na zem a zpívala dál myslim ještě 4 songy ….. potom se rozloučila a byl konec. Ohlásily nám, že se bude konat autogramiáda atd…. Tak sme šli ven vyměnila jsem si paměťovku, nachystala všechno co chci podepsat a čekali sme. Pak sem viděli, že se dá koupit kromě CD i kalendáře, fotky atd. Tak sem si koupila ještě jedno bonusové CD, nálepku a ještě něco….byla tam moderátorka Top Staru a chtěla dělat rozhovor….všichni ustoupily až jedna paní pak mluvila a pak ještě jedna rodinka s 2 holčičkama :).…..pak už konečně přišla Ivet všechny pozdravila a šla ke stolku podepisovat….tak sme tam tak stály a pak sem si všimla, že má nějaká paní nádhernej plakát Bílý kámen….ale nikde sem ho neviděla….až pak sem si všimla že tam dál vedle Ivetina stolku ho mají tak jsem si ho hned vzala taky…byla jsem děsně nervózní přece jen to bylo moje první setkání s Ivet nevěděla sem co mám říct byla jsem ráda že sem ze sebe vysoukala alespoň něco :D tak sem se dostala na řadu ale z druhé strany tam šel ještě kluk a Ivetka na něj…..tak dáma má přednost :D tak sem jí tam dala svou kupku kartiček a bookletů + ten plakát(taková zdržovačka :D) a pak sme se s ní fotily…když se podepisovala kámošce tak chtěla věnování Pavlíkovi a pak ještě Matýskovi, Ivet se jí ptala kdo to je a kámoška že Matýsek je syn a Pavel manžel a Ivet na to…já myslela že jsou to děti tak se tam udělala srdíčka :D...Ivetka byla tak strašně moc moc milá, hodná, příjemná……..byla sem trochu ovlivněná bulvárem, takže jsem byla docela překvapená….a prej že je tlustá hahaha ten kdo to napsal má tukem zalitý mozek asi. Pak sem tam ještě zahlédla Jarka Šimka tak sem se s ním šla taky vyfotit……Závěr….všechno na 1 s hvězdičkami, vykřičníkem, v kolečku a podtržené. Moc děkuji Jarkovi za krásné songy, kapele a jejich frontmanovi který skvěle zpíval, členům černého divadla, tanečníkům a Martinu Wolfovi, protože bez něj by to asi taky nešlo!!! No a samozřejmě největší poděkování Ivetce!!!!! IVETKO MOC MOC TI DĚKUJI ZA NÁDHERNEJ KONCERT!!!! Byl to jeden z nejkrásnějších dnů v mém životě. …………. Takže to je asi zatím vše doufám, že nevadí, že je to tak dlouhé a pokud chcete nějaké větší detaily tak se klidně ptejte :) :)

...
...
...